Tvořit hodnoty a přemýšlet u toho!

Co se na jednu stranu zdá prvoplánové, může být dokonale promyšlený koncept. O to tady přece jde, šokovat, vzbudit kontroverzi či se něčím odlišit. Ideální formou marketingu je, když v pozadí marketingových aktivit nejsou vidět obrovské firmy a korporáty.

V dnešní době jsou důležité nápady, …dobré nápady. To je hlavní pilíř všeho. Zpracování je též velmi důležité a jde ruku v ruce s nápadem. Rád dávám příklady a ani zde v blogu tomu nebude jinak.

Takhle by to mělo vypadat:

Odkaz na reklamu

Firma se zhostila této televizní reklamy s grácií. Za vším stál nápad. Jeho jednoduché provedení, pár skvěle vedených záběrů zapadá do celkové mozaiky dokonale. Když mluvím o „jednoduchém provedení“ vím, že pozadí této reklamy skýtá ateliéry, kamery, filmový štáb a tak podobně, ale záběry bez zbytečných velkolepých efektů člověku evokují pocit klidu a v tomto případě i dávku porozumění.

Toto je reklama/hodnota, se kterou se dá úžasným způsobem naložit! Takto vypadá dobře promyšlený koncept, který očividně funguje!

Tento materiál je pro „onlajn markeťáka“ radost…

…protože, kdo tvořil tuto hodnotu, přemýšlel u toho 🙂

 

inColours