Jak neupřednostnit kvantitu nad kvalitou aneb jak neumět všechno

Online marketing se odehrává v prostředí internetu a vychází z praktik klasického marketingu.

Taková je krátká definice tzv. „onlajnu“.

Jak píšeme přímo na našem webu:

„Nejsme ti, kteří vám udělají od webu přes letáčky až po večírek. V „inColours“ děláme jen to, v čem jsme opravdu silní, baví nás vymýšlet a posouvat hranice. Chceme, abyste byli vidět nebo prodávali a uděláme pro to opravdu šílené věci. :-)“

Hlavním důvodem neupřednostnění kvantity před kvalitou je systém a rozvrh mezi „námi“ a klientem.

Dáváme klientům maximální péči, náš čas, úsilí a know-how. Proto nemá žádný důvod hledat jinou firmu.

Náplň naší práce je majoritně facebooková reklama a to je vše. Sledovat trendy v tomto odvětví nám úplně stačí. Proto nechceme dělat dalších sto věcí. To bychom museli mít dalších 100 lidí jako v „korporátu“. Ale to prozatím raději ne.

Jak říká Jan Mühlfeit (Čech, který to dotáhl až na manažera Microsoftu): „Hledám v lidech to, v čem jsou nejlepší.“ A tím se také řídíme!

Našli jsme to, co nás baví a přišli jsme na to, jak dobře to může fungovat.

Držíme se toho a nehodláme slevit

inColours